ارتفاع سکوت

مشخصات بلاگ

انواع ادبی(شعر و نثر)

عشق، مهری کیانوش راد

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۵۵ ق.ظ


عشق


عمری در جستجوی معنای عشق بودم 

به طلب آن جستجوها کردم

بسیار آدم ها را دوست داشتم ، با کم و بیش محبت

می اندیشیدم ؛ عشق باید چیز دیگری باشد

آن چنان سرشاز از محبت او بودم ، که نمی دیدم

عمر من گذشت ، پیری بر سرم شعله کشید

ناگاه عشق را یافتم

با همه معنای آن ، با همه شکوه آن ، با همه ی ترنم غم شیرین آن

و آن زمانی بود که از دست دادم،

کسی را که در همه سال های با او بودن ، سرشار از حس خوش محبوب بودن ، بودم

در همه آن سالها عشق و معنای عشق با من بود و نمی دیدم

مهربانی آوای خوش عشق بود که آنچنان آرام چون نسیم بر جان تشنه من می وزید که سیرابی خود را نمی دیدم

غیبت او حضورش را برایم معنا کرد

چه بسیار مهربانی ها که در پس پرده عادت پنهان می مانند.

اشتراک با ذکر ماخذ، کتاب با خود مهربان باشیم mkianooshrad




  • مهری کیانوش راد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی