ارتفاع سکوت

مشخصات بلاگ

انواع ادبی(شعر و نثر)

من خودم هستم، یک زن ، مهری کیانوش راد

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۳ ب.ظ

من خودم هستم ، یک زن 


من خودم هسنم

شاید مرا نشناسی

جسمی دارم از خاک

که همیشه 

تشنه ی رویش است و زایندگی

خاک مرا 

به شبنم عاطفه آمیختند 

به بوی عشق معطر ساختند


من جلوه از حسن یار دارم 

و جمال او را نشانه ام


روز نخست 

آدم مرا دید ، آرام شد 

به من نگریست ، انس گرفت

در خانه ی من ماند

تا شاهد عشق باشد و زایندگی


من حلقه ی اتصال وجودم 

آیندگان و روندگان 

در بستر خاکی من خانه دارند


بر بلندای هستی ایستاده ام 

و بهشت زیر دو پای من است

من خودم هستم 

یک زن .

اشتراک با ذکر ماخذ، کتاب ارتفاع سکوت mkianooshrad

                  

                 

  • مهری کیانوش راد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی