ارتفاع سکوت

مشخصات بلاگ

انواع ادبی(شعر و نثر)

انسان انسان ، مهری کیانوش راد

پنجشنبه, ۹ تیر ۱۴۰۱، ۰۵:۲۷ ب.ظ

انسان انسان 

 

نه آسمان هستم 

نه زمین 

نه کوه هستم 

نه رود 

با رنج زاده می شوم 

با عشق برمی خیزم 

در چرخه ی مداوم تکرار 

پیر می شوم 

می روم 

گاه 

معجزه ای می شود

دوباره از خود 

زاده می شوم 

برمی خیزم 

می چرخم 

ویران می کنم 

دوباره می سازم 

دیگر 

نه تکرارم

نه جوان 

نه پیرم 

نه ترس از مرگ دارم 

نامی 

به نام انسان دارم.

 

 

  • مهری کیانوش راد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی